22 Ocak 2015 Perşembe

Pembe Saçlara Merhaba Deyin!!

Son yılların yeni moda akımı rengarenk saçlar oldu.Artık klasik olmaktan çıkıyoruz ve saçlarımıza renk katıyoruz.Siyahtan,kahveden ve sarıdan vazgeçip pembe,mavi,yeşil saçlara merhaba diyoruz. Yurtdışında da oldukça kullanılan bu renkleri günümüzde sıkça göreceğe benziyoruz.Renkli şaçlarda en çok tercih edilen renk sevinerek söylüyorum ki pembe!!!




İsterseniz saçınızı komple pembeye boyatabilirsiniz ya da sadece uçlarına ombre yaptırabilirsiniz.Bana sorarsanız ben bu akıma çok bayılmasamda sevdim diyebilirim.Hatta dayanamayıp denedim bile:)

Tabi ki tercihim pembeden yana oldu ve Bodyshop'ın tebeşir şaç boyasıyla saçlarımın uçlarına ombre yaptım.Tebeşir şaç boyaları malesef  kalıcı değil ve saçta çok uzun süre durmuyor.Bazen kendinizden sıkılıp farklı bir şeyler yapmak istiyorsanız tebeşir saç boyaları bunun için oldukça ideal ve eğlenceli.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder