22 Ocak 2015 Perşembe

Dikkat Araçta Pembe Var!!!

Günümüzde pembe çılgınlığı herkesi ve herşeyi sarmış durumda.Ben bu durumdan şikayetçi miyim? Tabi ki hayır! Elbiselerden,ayakkabılardan,saçlardan sonra bu güzel renk şimdi de arabalarda çok popüler.Benim de en büyük hayallerimden birisi ileride bir araba alıp onu tamamen pembeye boyatmak.Eskiden hayalini kurarken cesaret edemem insanlara komik gelir diye düşünürdüm ama şimdi hemen hemen her şehirde pembe detaylı araçlar görüyorum ve iç geçiriyorum malesef.
















Pembe , küçük ve spor arabalarda daha şık ve tatlı duruyor.Tabi bu büyük araçlarda kötü duruyor anlamına gelmiyor:)

























Kızlar dikkat çekici ve farklı olmayı seviyorsanız bir de arabanız varsa bence hemen pembeye boyatın ya da aksessuarlar kullanın derim!




 Sadece arabanın dışını değil içinin döşemesini ve parçalarını da pembe yapabilirsiniz.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder